lørdag 11. oktober 2008

Velkommen!!

Jeg tenkte å lage meg denne dagboken, der dere kan følge meg på veien ned 10 kilo! Etter barnefødsel og egentlig et usundt kosthold hele livet har jeg innsett at jeg må gjøre noe med matvanene mine, og gå ned i vekt. Jeg føler meg ikke vel i kroppen min nå:s Jeg skal begynne å droppe ned på karbohydratene, en slags lavkarbodiett. Så håper jeg å ha gått ned 10 kilo innen slutten av 2008, da har jeg altså 10 uker på meg! Det betyr at jeg må gå ned 1 kilo i uken. Og det SKAL jeg klare. Startdagen er 20 oktober, altså 8 dager igjen! Jeg forbereder meg med å lese om dietten, handle inn matvarer som er passende, og bestille boken med oppskrifter osv. Når jeg har gått ned 10 kilo er jeg ikke lenger overvektig ifolge BMI, og det er det som er målet mitt, å være normalvektig, og å ha en kropp som jeg trives i! Hei på meg folkens:-)

Ingen kommentarer: