tirsdag 28. oktober 2008

Dag 9

Lunch: Baconsnaks...blææ
Sen middag: Taco:) Og fanta free, digg!
Mellom: IFA, sjokkis

Dette var dagens mat jah. Dårlig start for jeg våknet dritdårlig i halsen, så jeg bare hvilte til klokken 3 og orket ikke annet enn litt baconsnacks. Men kviknet til utover kvelden! Så da ble det deilig taco med snuppa og typen. Det var herlig, men endel karbs, tok myye seterrømme, litt tacokrydder på kjøttdeigen, og litt salsa...Jeg teller ikke sånn nøyaktig, men siden det var eneste ordentlig måltid er det sikkert under 15 får man håpe. Sjekket sticks nå og den var lilla den=) Jeg har kjøpt sånne små bokser som kan fryses og går i microbølgeovnen, veldig kjekke, så har jeg laget gele og fylt på noen bokser. Digg til i morgen da jeg jobber 14 timer igjen (2 jobber) :s Så må planlegge litt nå jah. Ha en fin kveld:)

Ingen kommentarer: