søndag 26. oktober 2008

Dag 7 (veiedag)

Middag: 5 baconskiver, stekt champinjong og 2 stekte egg
Kvelds: Baconsnack og 15 gram bocca;)

Må skylde på fyllesyka pluss forkjølelse i dag gitt, derfor jeg har spist så lite! Nå har jeg laget innholdsrik matpakke for i morgen. Skal ha kurs etter jobben helt til klokken 9, derfor må jeg planlegge litt her hehe. Er ganske morro å gjøre klar mat til jobben, når det er så god mat. Også legge det i små bokser og gjøre det spennende;) Blir eggerøre med lavkarbo pølse biter, salat med paprika, sopp og 3 suragurk pluss fetaost med olje i egen boks som jeg skal blande i salaten. En babybell ost, paranøtter, og cottage cheese som jeg skal blande med fun ligth!

Også kommer vekten da (trommevirvel:p)

19.10: 80 kilo
26.10: 77 kilo :D:D

Det meste er vann da, men god motivasjon alikevel;) Veide meg på kvelden tilogmed, alikevel 3 kilo ned! Håper jeg går ned iallefall 1,5 kilo neste uke. Det gjenstår å se! Veiedag er hver søndag, så følg med, følg med:-) Og ha en strålende uke!!

1 kommentar:

JK sa...

så flott at du ser resultater da!! Ingenting er jo mere inspirerende enn det :D