lørdag 18. oktober 2008

Da har jeg vært på ketolyseshopping!

Jeg har handlet inn: Ketolyseboken (som forøvrig er veldig bra og lettlest, med enkle oppskrifter og ukesmeny tilpasset norsk mat) sticks som man tisser på for å sjekke at man gjør kuren riktig, vitamintilskudd, cottage cheese, kesam, bacon, reker, masse forskjellig oster, revet ost, brokkoli, squash, majones, løvbiff, kjøttdeig, laksefileter, egg, soyaprotein (som er en slags melerstattning, til å bake pizzabunn, vaffler, bløtkakebunn osv..) hermetiske tomater, hermetiske asparges, paprika, løk, salat, fetaost, sukkerfri syltetøy fra heistad, makrell i tomat, lavkarbopølser fra nordfjord.

Boken, vitaminer, sticks, 3 pakker gele og 2 pakker sjokkispudding kom på rundt 600 kroner. Resten av maten kom på rundt 700 og vil vare i cirka 10 dager. Ikke så verst:)

her er det som skal redde meg fra å sprekke på dårlige dager:) Grønn te, paranøtter, sukkerfri anton berg sjokolade, store IFA, gele fra Heistad uten karbs, og sjokkispudding fra heistad uten karbs. Nam nam, jeg gleder meg jeg!

Ingen kommentarer: