fredag 24. oktober 2008

Dag 5

Lunch: eggerøre og litt spekeskinke
Kvelds: Litt Bacongull, sukkerfri sjokkis og fanta free
Mellom: IFA, vann


I dag er jeg blitt syyk:( Derfor har jeg ikke orket mer mat enn dette:( Har feber og vondt baki nesa, og når jeg svelger:( Men har vært på jobb da, ble bedre der etter å ha tatt smertestillende, men når jeg kom hjem ble det bare verre og verre:( Morran og kvelden er alltid verst! Stakars meg! I kveld har jeg laget meg erstattningpotetmos, skulle egentlig spise i kveld, men ble bare kvalm av tanken:( Så i morra eller søndag når jeg forhåpentligvis blir bedre blir det erstattningspotetmos med sukkerfri ketchup og løvbiff til middag! På søndag blir det veiedag! Jeg klarte å smugveie meg for andre gang i dag tidlig, men avslører ingenting før søndag;) hihi

Ingen kommentarer: