torsdag 30. oktober 2008

Dag 11

Lunch: to miniagurk og en skinkebit:/
Middag: Taco!
Mellom: bacongull, en halv bocca, IFA, pepsi max, te

Drittdag i dag også....Måtte hjem fra jobb for jeg er syk IGJEN! Blir jo ALDRI frisk! Og pågangsmotet med kuren begynner å svikte også, er såå kjipt å lage mat fra bunnen av når man er syyyk:( Pluss at jeg veide meg i går kveld (onsdag) og hadde ikke gått ned et gram siden søndag!! UMOTIVERENDE!!!! har bare lyst å gå innom butikken og kjøpe masse snacsk og ferdigmat! Drittlei av matlaging og karbstelling:( snufs! Har spist over 15 karbs også, 12 karbs i den boccaen, og en hel tacokrydderpose i kjøttdeigen, og jeg spiste halvparten>:( OFF jeg er såå lei vil bare sprekke
:( HÅPER jeg blir frisk snart....så jeg blir i form til matlaging og får energi...

Ingen kommentarer: