onsdag 22. oktober 2008

Dag 3

Frokost: 3 aspargesruller (2 og 2 asparges innrullet i strandaskinke) + et kokt egg
Lunch: 3 aspargesruller, et kokt egg, en ziggylapp, 1/2 liiten karbonade
Middag: Salat (m/paprika, pinjekjerner, fetaost, olje) 1 ziggylapp
Kvelds: 2 kyllinglår, sukkerfri bringebærfromars til dessert
Mellom: Paranøtter, en sukkerfri sjokolade fra antonberg, pepsi max, vann, en kopp te, IFA, et par brokkoli dyppet i dressingen fra i går
Trening: Gått 8 km tur på jobb i dag+masse gåing (14 timers arbeidsdag:s) , skritt telleren på mobilen viser 13 500 skritt

Føler meg godt igang! Men har endel leggkramper pluss litt svimmelhet og hodepine. Skal tilbake til Price Club og kjøpe flere ketolysevitaminer til helgen, kjøpte jo bare magnesium forrige gang, og skjønner at jeg trenger mer tilskudd. Men dietten går strålende, alltid mett og fornøyd. Smugveide meg i dag da:( IKKE LOV!!! hadde gått ned 400 gram iallefall...MEN skal bare veie meg en gang i uken....men lovte jo å fortelle om ALT her så da må jeg jo det:-) Er max sliten etter laang arbeidsdag på 2 jobber da. Sånn er det hver onsdag:/ Gleeeder meg til helgen nå! Tisset nettopp på stixen og den var mellom 10 og 50:D Bedre enn i går, jippi!

KETOLYSE ER TOPPEN<3

Ingen kommentarer: