mandag 27. oktober 2008

Dag 8

Lunch: Eggerøre av 4 egg med lavkarbopølsebiter+salat med sopp og grønn paprika (3,5 karbs per pølse fra nordfjord, brukte èn)
Sen middag: taco! (litt kjøttdeig, litt tacokrydder, masse ost, salat blad, grønn paprika biter, kesam (av mangel på seter rømme), og litt paprikakrydder til pynt) NAM!
Snacks: Litt bacongull, en sukkerfri antonberg sjokkis, IFA, vann, pepsi max

Jeg ble sendt hjem fra jobb i dag for jeg er så forkjølet og jeg blir hjemme i morgen også for å bli frisk. Håper jeg er ferdig med sykdom for dette året nå. HATER å være borte fra jobb, og HATER å være syk! Blitt litt flinkere til å spise da! men klarer ikke holde meg unna sjokkis, blir litt hver dag;) Men den er jo sukkerfri, og noe må jeg jo unne meg=) I morgen skal jeg prøve meg på prinsessebrød etter oppskrift fra tinkerbelle på dib slankeforum! Gleder meg til å spise brød igjen:) Og riste det og ha på masse ost og paprikabiter! NAM! Har også funnet meg en "støttegruppe", noen flinke jenter som er på samme kosthold, på dib slankeforum. Motiverende:)

PRINSESSEBRØD:

4 egg
2 dl creme fraiche (el seterrømme)
ca 1/2 dl rapsolje (prøv deg fram)
1.5 ss bakepulver
4 ss linfrø
50 gram sesamfrø
60 gram hvetekli
45 gram solsikkekjerner
Drysset med blå valmuefrø på toppen

Ingen kommentarer: