torsdag 23. oktober 2008

Dag 4

Frokost: 3 aspargesruller og et kokt egg
Lunch: En Ziggylapp, brokkoli og paprika dyppet i dressingen jeg har laget, en aspargesrull, en servelatskive
Sen middag: Løvbiff (NAAM!) stekt asparges og stekt strandaskinke (blir nesten som bacon) og eggerøre
Mellom: 2 kopper te, pepzi max, fun ligth saft, IFA

Har vært en skikkelig dårlig dag i dag:-( Endel tårer er felt og jeg er UTSLITT! Men over til kuren, den går fortsatt flott:) selv om jeg hadde syyyykt lyst til å trøstespise karbs etter jobb i dag! Men jeg holdt meg unna vettu;) Nå skal jeg snart på nattevakt og der blir det kanskje litt cottage cheese med fun ligth saft og en god kopp te før sengetid:) Føler at magen er blitt pittelitt slankere, men jeg er forstoppet:s Ekkelt! Må kjøpe meg noe for det! HA en strålende kveld:) I helga blir det biffsnadder med erstaningspotetmos eller noe annet snadder:) Og på lørdagskvelden skal jeg spise sukkerfri sjokkis og litt bacongull (må sjekker karbs først da) HEERLIG!!

Ingen kommentarer: