tirsdag 21. oktober 2008

Dag 2


Lunch: 5 skiver bacon, eggerøre av 2 egg
Middag: Salat med paprika og pinjekjerner, kyllingfilet, dressing (lagde egen, se under)
Dessert: Bringebærfromars (laget av sukkerfri gele og kremfløte) og cirka 10 bringebær
Mellom: Nøtter, IFA, 1 sukkerfri sjokkis fra antonberg, te, 2 glass fanta free, pepsi max, 1 liter vann
Dressingen: En boks Seter rømme, og oppi der blandet jeg paprikakrydder, hvitløkskrydder, salt og pepper, pluss en ubetydelig mengde ketchup, kanskje 15 gram. Smakte nesten som holiday dippmix faktisk:) Skal bruke det som dipp til grønnsaker også.

Får ikke lagt inn bilde av hver rett, blir for mye styr desverre... Sent i går, klokken halv 12 følte jeg trang for noe å tygge på og jeg lagde meg maten på bildet: Bacon, fetaost, agurk, paprika, ziggys pølarbrød (som jeg lagde før kuren, men det smaker bare egg:s Men kjappere å varme en slik enn å lage eggerøre) Det var kjempegod snacs og det var mettende:) Herlig!
I dag har det vært en litt vanskelig diettdag, for kjærsten min har bursdag og jeg har laget kylling og pastasalat med gresk dressing til gjestene. Gjett om jeg fikk lyst på pasta og mais!!! Også var det kakefatene da, og hvitløksbrødene... Men jeg har vært flink og holdt meg unna:) Var godt med bringebærfromars da:) Blir nok litt kveldsmat i kveld, kanskje samme som i går kveld:) Håper søtsuget går vekk snart da!
Følte at jeg hadde spist for mange karbs i dag, for jeg glemte jo å veie og regne ut nøyaktig. Og jeg føler meg så mett! Men stixen viste rosa den! Men i dag var den litt mindre farge enn i går. Men er jo bare dag 2 jeg må ha mer tålmodighet...Nå skal jeg snart gå meg en 30 minutters tur, har jo ikke jobbet i dag og i går pga syk unge så har ikke beveget meg nok. Men snuppa er endelig frisk:) I morgen er det jobb fra 7 på morgenen til 10 på kvelden, så i kveld må jeg forberede maten for i morgen.

Ingen kommentarer: