mandag 20. oktober 2008

Dag 1



Frokost: eggerøre med baconbiter
Lunch: resten av eggerøren, og salat ved siden av
Middag: Laks og brokkoli (moste brokkolien med litt smør)
Mellom: Nøtter, litt sjokolade uten sukker fra antonberg, pepsi max, 1,5 liter vann
En grei dag, måtte være hjemme fra jobb med syk snuppe da:( Men jeg har iallefall følt meg skikkelig mett etter hvert måltid!! Nå som kvelden kommer er jeg litt rar i magen og litt svimmel. Men deilig å være mett:) orker ikke kveldsmat engang! Men jeg har litt søtsug, så jeg skal lage den sukkerfrie geleen fra Heistad og spise som dessert i morgen:) Tar kanskje noen baconskiver i panna i kveld hvis jeg får lyst på noe å tygge på utover kvelden.. Jeg fikk også utslag på strixen nå klokken 19.00:D mellom 5 (beige) og 10 (lys rosa)!! Det må jo bety at jeg er i gang, for i går før jeg hadde startet kuren prøvde jeg for morro skyld og da ga den ikke utslag.

Ingen kommentarer: