lørdag 22. november 2008

dag 34

Ja det suser og går her fortsatt=) Nå er jeg nede i 75 kilo, snart 74 og en halv. Jeg har frem til 1 desember på meg til å komme ned til 74 (delmålet) så denne uken som kommer skal jeg stå på skikkelig! Er jo bare 8 dager til 1 desember!

Jeg merker forøvrig veldig godt at jeg har gått ned, buksene henger løsere, ansiktet er smalere og magen og lårene slankere. Det er helt herlig=)

Jeg håper å være nede i 72 innen 20 desember:) Det får være andre delmål! 2 kilo på 20 dager får jeg vel klare! Har lyst til å ha en liten pause i Julen, eller egentlig ikke pause, men bare spise litt ulovlige ting, og ellers holde meg til maten jeg har nå. det er jo så deilig mat og jeg trives så godt med mitt nye kosthold!

Jeg skal holde dere oppdatert;)

p.s. jeg hadde en sprekk på forrige søndag, spiste vafler, syltetøy, rømmegrøt, masse sjokolade, smågodt osv osv. Var egentlig ikke så digg, for jeg følte meg ikke bra i kroppen etterpå. Kjempe deilig å begynne pån igjen med kuren mandagen. Dette var en planlagt sprekk fordi jeg har hørt at et karbosjokk kan være bra for kroppen når man går lenge på lavkarbokur! Det resulterte ikke i vektoppgang by the way=)

2 kommentarer:

Siv Karin sa...

Karbosjokk en god ide? Det hørtes fint ut :D Tror det blir en lavkarbosjokk her den 13 desember, da feirer i nemelig bursdagen til minsten her ihuset- kaker og søtt må til :D

Flott å følge bloggen din

Emily sa...

ja det var iallefall deilig mens det stod på=) Og ingen bekymring for å falle ut av kuren, selv om det er digg der og da så merker du uansett hvor ekkel du blir i kroppen etterpå og gleder deg bare til å fortsette kuren;)

Så det kan faktisk være en bra motivasjon! Og på lavkarbo.no sa de faktisk at det kunne være bra med et karbosjokk ja=) Koos deg:D