lørdag 8. november 2008

Dag 20

Sen lunch: 3 Toasted ketobrødskiver med smør, ost og paprika. Digg!
Seen middag: Taco!
Mellom: Bacon snacs, En anton berg sjokkis, pepsi max, sukkerfri goddis og IFA

Jeg er i ketose igjen:o) Meget svakt (lyyys rosa) men bra alikevel! Nå har jeg holdt på i 20 dager og jeg er meget stolt av meg selv. Og jeg skal enda holde på rundt 40 dager til før jeg tar meg en julepause. Lurer på hvor mye jeg klarer å gå ned på 40 dager.. Veide meg i dag og jeg har gått opp 500 Gram;( snufs! Men denne uken har jeg jo spist over 15 karbs nesten hver dag selv om jeg har holdt kuren, og jeg har vært ganske sløv:s Mine forbedringsmål for neste uke er:

-GÅ MINST 4 SMÅ TURER PÅ 20-30 MIN
-IKKE SPISE OVER 20 KARBS OM DAGEN
-DROPPE SJOKOLADEN OG BACONSNACKS IALLEFALL 3 DAGER

Så får vi håpe på vektnedgang neste uke!

Oppskrift på ketobrødet mitt til Martine;)

4 egg
2 dl creme fraishe (el seter rømme)
1,5 ss bakepulver
4 ss linfrø
50 gram sesamfrø
60 gram krusaki
45 gram solsikkekjerner

Bland først de våte ingrediensene, så heller man oppi de tørre ingrediensene, så legges det i en brødform dekket av bakepapir og steker det i 40-50 minutter. Enkelt og greit!

Ingen kommentarer: