torsdag 6. november 2008

Dag 18

Frokost: en ketoskive med egg, majones og agurk
Lunch: 2 ketoskiver med egg, majo og agurk, og en med servelat
Middag: 280 gram ytrefilet av svin, med litt peppersaus, og selvlagd gratinert brokkoli & blomkål (200 gram) med matfløte, hvitløkskrydder og masse ost på. NAM!
Mellom: 1 og en halv antonberg sjokkis, 3 kopper grønn te, pepsi max, fun ligth

Må bare si at de gratinerte brokkoli & blomkål er kjempegode og smaker cirka som fløtegratinerte poteter:D Kommer til å fortsette med det senere også når jeg ikke er på kur! Bare husk å koke brokkolien og blomkålen littegrann før de legges i ildfast form. Ellers blir de ganske harde.

Ja i dag var en fin dag, hadde det veldig bra på jobben og ketoskivene var kjempegode! Er i ferd med å virkelig bli vandt med den nye maten nå! Jeg føler ikke at jeg går ned i vekt da:( MEN jeg trives mye bedre nå, enn med det kostholdet jeg hadde før! Eneste jeg blir dårlig av er antonberg sjokkisene, får vondt i magen med en gang, men jeg klarer ikke å slutte å spise de, I`m an addict! De er jo såå gode! Også spiser jeg 20-30 karbs om dagen, klarer ikke holde meg til 15 karbs jeg.. Sikkert derfor vekta stagnerer. Jeg har en følelse av at på veiedagen (søndag) har jeg nok gått opp 2 kilo:s Og magefølelsen min pleier ofte å stemme! Uff håper ikke det er tilfelle. Men jeg kommer uansett til å fortsette på kuren, dette er enkel og mye mer mettende mat enn jeg vanligvis stapper i meg, så jeg vil holde på en stund til!

I morgen er det helg og det blir deeeeilig!

Oppdatering 6 timer senere: Føler meg myyye bedre! Sticsen viste forøvrig IKKE utslag i dag!!! (irriterende!) Men grunnen til at jeg ikke følte vekten gikk ned var at jeg har vært forstoppet i mange dager nå, pluss at jeg har hatt månedens... Er ikke forstoppet lenger nå (etter alt for mye sukkerfri sjokkis haha) Og føler meg 1000 ganger bedre! (og slankere!) Skal forøvrig spise masse fett og under 15 karbs de neste dagene, og håpe på good results på veiedag;) nattinatt!!

Ingen kommentarer: