mandag 10. november 2008

dag 22

Frokost: en liten salat med paprika, norvegia ost og fetaost med olje
Lunch: 3 veldig tynne ketoskiver med majones agurk og kalkunpølse!
"middag": 3 nye ketoskiver, to med salami og en med leverpostei og agurk
Kvelds: Gjett a? baconsnacs og sjokkis vettu!
Mellom: IFA, funligth saft, creme fresh med fun ligth saft oppi (smakte som en slags biolakulturdrikk), 2 halvlitere pepsi max faktisk:s en halvliter 7up uten sukker, cirka 40 gram nøtteblanding (med tørket frukt og rosiner, fy fy)

Shit ass jeg har spist mye i dag. Eller drikki mye!! Har vært på kurs etter jobben så alt ble litt ødelagt. var dritsulten mens jeg satt på dette kurset som varte i 4 timer, etter 8 timers jobb:s Så jeg spiste litt nøtteblanding med tørket frukt, måtte bare ha noe selv om det er fy fy. Venninna mi har anbefalt meg å slutte mest mulig med ketobrød. Og jeg VET jeg må slutte med bacon snacks og anton berg. I morra skal jeg spise: en salat til lunch, med fetaost og paprika. Og masse skogsbacon som ligger her, pluss et kokt egg. Jeg er FATTIG og har ikke fått kjøpt mer egg eller kjøtt eller noe. Heldigvis lønning snart!! Nå skriver jeg her hva jeg skal spise i morgen, så SKAL jeg holde det for F***!!! Viljestyrke, frøken, viljestyrke!!!!!!!!!! (Sier til meg selv.......)

Lunch 11.00 Salat
Mellom 14.30 Skogsbacon og et kokt egg
Middag 18.00 Laksefilet med brokkoli og seterrømme
Mellom: IKKE baconsnack IKKE anton berg!!!!!!!!!!! Bare maaasse vann. Og gå masse i utetiden på jobben, pluss en liten tur etter jobb

Jepp da sier vi det;) Denne uken SKAL jeg ha gått ned iallefall til 75,5!!! Jeg bare MÅ! MÅ! MÅ!

Ingen kommentarer: