søndag 9. november 2008

Dag 21 (veiedag)

middag(sov halve dagen:p): Strimlet svinekjøtt med wokgrønnsaker fra NORREK (3,5 karbs per 100 gram, ikke så mye det) Også karrisaus cirka 60 gram (4,4 karbs per 100 gram, sånn liten pose med 125 gram)
Kvelds: 25 gram bocca, litt sukkerfri smågodt, også skal jeg prøve meg på en sjokolademousse:)


Vekt:
20.10: 80 kilo
27.10: 77 kilo
02.11: 76 kilo
09.11: 76,5 kilo

Opp 500 gram:s UPS! Skjerpings neste uke!

Har kommet over en fantastisk oppskriftsblogg med masse søøøtsakaaar!
http://skinnyshepherd.blogspot.com/ jeg skal lage vafler, sjokolademousse, sjokoladebrowniekake osv osv frem mot jul=) DIGG!! Litt søtt må man jo unne seg;)
Nå skal jeg kose meg i kveld så håper jeg neste uke byr på vektnedgang og mange fine dager!
Ha en strålende uke!!

1 kommentar:

Siv Karin sa...

Sånn oppskriftsblogger er jo nærmest et must. I morgen skal jeg sette i gang å lage lavkarbo cookies, må ha noe sprøtt og godt til lørdagskvelden.