lørdag 8. november 2008

Dag 19

Lunch: 3 ketoskiver med smør, egg og agurk, og salami på en
Middag: 4 ketoskiver, to med salami, majones og agurk, så to som jeg lagde som et ostesmørbrød, med salami, sukkerfri ketchup og grillkrydder
Filmkveld: Baconsnacks, 1,5 sukkerfri sjokkis, og masse sukkerfritt smågodt jeg nettopp har oppdaget;) Og fanta free og pepsi max


Vi var på MIX for å leie film, og der oppdaget jeg at 4 typer smågodt er sukkerfrie og søtet med maltitol (samme som anton berg sjokkisen) Gjett om jeg ble glad:o) ble en skikkelig kosekveld da ja, med gummicolaflasker, gummijordbær, gummihjerter og gummibjørner. Nam nam for meg som elsker smågodt! Men ikke så godt i dag, dagen etter da jeg ble veldig oppblåst og fikk mageproblems:s "Overdreven bruk kan ha lakserende effekt" haha. Får ta litt mindre neste kosekveld.

Ingen kommentarer: