mandag 3. november 2008

Dag 15

Frokost: en ketoskive med eggerøre, pastrami og agurk
Lunch: 2 ketoskiver med makrell i tomat. Litt eggerøre, agurk.
Middag: Grateng alla estrella manderella;) Jeg stekte kjøttdeig, løk, sopp, bacon, kokte brokkoli, blanda alt i en ildfast form med litt matfløte, maaasse ost, salt pepper og hvitløkskrydder, 25 minutter i ovnen og WOJLA! Spiste aaalt for mye for det var så godt;) Hadde på sukkerfri ketshup også.
Mellom: Ble visst en sjokkis i dag også:s Im a sjokoman!! IFA, iskald deilig pepsi max, 2 kopper te

Maaasse mat i dag i forhold til forrige uke! Kanskje litt for mye..? Den gratengen ble kjempegod. Må gjentas! Føler meg som en kokkemester for tiden:o) Og mann og barn liker også maten;) Kanskje jeg får lurt av noen kilo på kjærsten også? haha. Føler meg litt oppblåst i kveld da:s Men sticsen var på 10 iallefall så jeg er i ketose...Nå skal jeg legge meg med gutten miiin:) FØR klokken tolv for en gangs skyld! *dataslave* Nattinatt!

Ingen kommentarer: