tirsdag 4. november 2008

Dag 16

Frokost: en ketoskive med majones, salami og agurk
Lunch: 3 ketoskiver, med salami, og en med peppermakrell, og to kokte egg
Middag: Biff strimler med wokblanding..
Mellom: Nesten 2 sjokkiser (IM WEAK!!) Bacongull, pepsi max, te, litt gele fra heistad

Nå har jeg laget meg en pilleeske for å huske å ta vitaminene mine:) Legger oppi alle 4 dagspillene pluss p-pilla så husker jeg alt! Middagen i dag inneholdt cirka 10 karbohydrater:s Så jeg har spist litt for mange karbs i dag! Kanskje 25? Nå tisset jeg på sticsen og den er så vidt på 5:s skjeeeeerpings her!!!!!!!!!! kutte ned på sjokkis og spise mer FETT!!! i morgen skal jeg spise masse bacon og et par egg. Og bittelitt grønnsaker...Se om det hjelper meg mer inn i ketose. Skjønner jo hvorfor jeg er så sulten for tiden, fordi jeg nesten har falt ut av ketose:( Uff håper ikke jeg får vektoppgang denne uken...Får skjerpe meg resten av uken, være litt sterkere og spise litt mindre. Kanskje gå på tur litt mer også! Har gått lite i det siste...Uff....Men dette klarer jeg.

Det blir en ny og BEDRE dag i morgen!! :)

Ingen kommentarer: