torsdag 13. november 2008

Dag 25

Frokost: Salat med egg, fetaost, olje, paprika, agurk og 2 baconbiter
Lunch: Resten av salaten og 6 baconbiter
Middag: strimlet svinekjøtt med norrek wokblanding
Mellom: Litt bacongull, en anton berg sjokkis, 2 sukkefri sjokkisbiter med marsipan inni (Fyyyysen!!), 3 kopper te, pepsi max, sukkerfri drops

Jeg begynner å føle at jeg gjenntar meg selv her så jeg vil fra nå av kun oppdatere innimellom, på vektdagen osv. Så får dere ønske meg lykke til videre på ketolyse, jeg blir iallefall å holde på til uti desember. Så går jeg over til mer generell lavkarbo etter jul om jeg har klart å nå matchvekten. Ha en strålende helg folkens så kommer jeg tilbake med vektinnlegg på søndag;) Håper dette har vært en inspirasjon for andre, og at du kan plukke med deg noen tips herfra!

Ingen kommentarer: