søndag 2. november 2008

dag 14 (veiedag)

Lunch: 5 (!) ketobrødskiver, to med ost og paprika, en med skinke og majones, og så to med smeltet ost og grillkrydder! nam:p
Kvelds: Bacon, eggerøre, wok med svinekjøtt (vi lagde et fat med litt forskjellig rester) 1 ketoskive, litt paprika
Mellom: 2 antonberg sjokkiser gitt:s IFA, baconsnacks, fanta free

Vekt:
20.10: 80
27.10: 77
02.11: 76

I dag har jeg for en gangs skyld tatt ALLE vitaminene! Er jo 4 vitaminer om dagen mye å huske for surrete meg:s Den veingen gjorde jeg i går tidlig, ble veldig glad med 1 kilo nedgang, men i dag føles det som om jeg har gått opp minst 2 kilo igjen:/ Og når jeg tisset på stiksen nå var den så vidt på 10!! Det betyr at jeg nesten har gått ut av ketose....men jeg vet hvorfor......Kjøpte colasmokker i går som jeg trodde var sukkerfri, spiste 2 i går før jeg fant ut at de var SUKKERBOMBER! Sikkert 20 karbs bare i de 2:s Im stupid! Men så var de så gode at jeg måtte ta EN i dag også:s Men bare en....Så der er grunnen. Skal iallefall være flink denne uken, og IKKE spise så mye sjokkis og bacongull heller!! Men syntes jeg har vært flink nå, holdt ut to uker uten noen sprekker! Og dette kostholdet er så deilig at jeg bare gleder meg til å fortsette frem til jul=) Bryr meg ikke om at jeg går ned sakte, for det føles jo ikke som en kur! Og jeg har blitt flinkere på kjøkkenet nå, og gleder meg til hvert måltid:) Før gikk det jo bare i ferdigmat og maaasse godis, føler meg så mye bedre nå! Og endelig er jeg frisk:) Og jeg har masse å glede meg til fremover! Livet er herlig<3

1 kommentar:

Ukjent sa...

svarer her jeg:)
pernille, og så ser jeg du har mange av bloggene jeg har på bloggrunden min- så litt festlig tilfeldighet:) hehe.