onsdag 12. november 2008

Dag 24

Lunch: salat med paprika fetaost agurk og kokt egg og 7 baconbiter. NAM!
Middag: den samme salaten, med tapaspølse ved siden av!
Mellom: 3 sjokolade biter av spesialsjokoladen, pepsi max, en kopp te, ifa, sukkerfri sitrondrops (fribol)

Jeg er i ketose igjen:D I går var jeg helt ute av ketose og den har vært svak i en uke nå:s I dag var den på 10! Fra nå av skal jeg spise mer bacon (kald bacon er jo kjempeggodt!) Og spise sånne snacspølser jeg fant på rema, sånne lange tynne. Ølpølse, chorisopølse og tapaspølse, nam! Og masse fett! Kjærsten min sa det lukta jern av munnen min i dag, og jeg ble jo bare kjempeglad hehe, det betyr jo at jeg er back in bissniss:D Men den spesialsjokkisen som har marsipan inni skal jeg holde meg unna herretter, tror det er karbs i marsipanen selvom selve sjokkisen er sukkerfri:s

1 kommentar:

Siv Karin sa...

Syns det var spennede å lese her ja, stjele litt mattips. Syns foresten du ser superflott ut jeg da, til og med ved 80 kg- ligger likt som deg nå, men ser på langt ned like bra ut med mine 166 p stømpelesten.

Kjempeflink!