fredag 1. januar 2010

Ny start....

Hei:)

Jeg har bestemt meg for å starte å gå ned i vekt igjen:) Jeg fikk jo lillemann i august, og kan ikke si ammingen hjalp så mye for vektnedgang! Men det er jo fordi jeg har proppet i meg!! Sjokolade potetgull og gummigodt har det blitt sånn 5 ganger i uken de siste månedene:s Og i julen ble det jo masse ekstra godt. Nå har jeg "kosa meg" riktig i mange måneder, så nå er det back on track!! Ser på bildene jeg har lagt ut her før og det er jo super motivasjon å se resultatbildene!! Den buksa der kommer jeg ikke inn i nå for å si det sånn!! Jeg veier vel rundt 85 kilo nå:s

I morgen skal jeg kjøpe badevekt (har veid meg hos svigers før:p) og ingredienser til suppekur!! Jeg skal gå på den neste uke som en pangstart på slankingen. Her er oppskriften:

2 bokser hakkede tomater (velg smak selv)
3 store purreløk (jeg brukte bare 2)
1 pk Mr lee nudler alm str
1 bunt stangselleri
2 bokser med grønne bønner (feks brekkbønner)
2 grønne paprika
0,8 kg gulrøtterKylling eller kjøttbuljong ( brukte 2l men det kan reguleres etter ønsket konsistens)

Det sies at jo mer du spiser suppa jo mer går du ned i vekt fordi den øker forbrenninga!!(Frokost lunsj middag og kvelds)

DAG 1: Suppe og all slags frukt unntatt banan
DAG 2: Suppe og grønnsaker rå eller kokte Salat er godt!Ikke ERTER MAIS eller Tørre BØNNERDu kan spise en bakt potet til middag m litt smørFeks kryddersmør.
DAG 3: Suppe, frukt (-banan) og grønnaker (ikke bakt potet)Det sies at etter i dag skal man ha gått ned minst2 kg... men ta det med ei klype salt...
DAG 4: Suppe minst 3 bananer og så mye skummet melk du orkerDu merker mindre søtsug etter i dag!
DAG 5: Suppe, 280-560g biff og 4 tomatersuppe minst en gangDAG 6: Suppe, så mye biff du vil og grønnsaker.Husk suppen også!
DAG 7: Suppe, grønnsaker, brun ris og usukret juice.Brun ris kjøpes i helsekost eller utenlandsk forr.kan blandes i suppa eller i salat...

!!NEI!!!!Ikke brød alkohol eller kullsyre drikker. (Note: NO PEPSI MAX:P) Ikke stekt mat utenom biffen.

JAAA!!!Masse vann 6-8 glass pr dag. Kaffe og te er lov usukret.Tranebærjuice og skummet melk.Man skal ikke fortsette på dietten hvis man går ned over 7,5 kg i løpet av ei uke... da må man vente minst 2 dager
Jo mer og oftere suppa spises jo mer går en ned i vekt
Dietten er brukt for å få hjerte pasienter raskt ned i vekt før operasjon..Ikke drikk alkokol før det er gått minst 24 timer etter avsluttet diett pga fettsamling i kroppen.Etter 3 dager har du fått mer energi og mindre behov for kaffe!!!

Kommer med oppdatering på startvekt osv. på søndag:) Så skal jeg skrive her hver dag på kuren, og hvor mye jeg har gått ned når uka er omme!

Ingen kommentarer: